tirsdag den 1. maj 2012

Statementhalskæde og mig 5#

Denne kæde er nok min egen favorit. Det er samme model, som den sorte jeg viste i dette indlæg. Igen er det en kæde som "fylder" en del, men sat sammen med grå skriger den ikke helt så meget bling som den kunne have gjort.
Nu vil jeg ud og nyde det gode vejr lidt, inden jeg skal møde på arbejde. Det er da skønt med sådan et par solrige forårsdage når kalenderen nu siger 1. maj. Herhjemme bliver det udnyttet til fulde af børnene, som kan hoppe på trampolin og spise is i timevis.


2 kommentarer:

  1. Super flot! Jeg er vild med alt hvad du viser frem :) Hvor mon blusen er fra? Den ser dejlig ud :)

    SvarSlet
  2. Tak Mette :) T-shirten er også rigtig dejlig og meleringen er lige mig. Den er fra H&M's herreafdeling (xs).

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.