søndag den 20. maj 2012

På en søndag...










I dag havde ældstebarnet en legeaftale, så da vi ´havde afleveret ham hos bedstevennen, kørt vi andre en tur mod vand og iskiosker.

1. Færgekiosken ved Hvalpsund lystbådehavn.
2. Therese fik en sodavandsis, hun bryder sig ikke om flødeis (mærkeligt :)
3. Jeg luftede tæer for første gang i år.
4. Solbriller var særdeles påkrævet i dag og den nye pung er nu kommet i brug.
4. Vi kørte også en tur til Virksund, hvor Therese kunne få dyppet tæerne.
5. Her var vi en tur omkring endnu en iskiosk.
6. Therese fik lokket en slush-ice ud af sin far.


9 kommentarer:

  1. To steder jeg har gjort holdt ved mange gange. Det er altså rart at kunne slippe tæerne løs :)

    SvarSlet
  2. Skøn søndag!
    Jeg har været alene med drengene og vi har nydt vejret i haven. Dejligt at se solen lidt inden hverdagen tager fat igen i morgen :)
    God aften

    SvarSlet
  3. Skønne billeder:)
    Vi har endnu årets første is-kiosk besøg til gode - men snart;)

    SvarSlet
  4. Det lyder hyggeligt med sådan en tur! Jeg har tilbragt dagen i en drømmeseng udenfor, det er jo aldeles fantastisk med det her vejr!

    SvarSlet
  5. Ej hvor sjovt jeg er faktisk født og opvokset i Hvalpsund, men bor nu nord for Aalborg :o) Kan ikke se hvor du kommer fra ? Lidt sjovt at gense det kære ishus ;o)

    Hilsen én af dine faste læsere.
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Malene: Hvor sjovt, jeg bor i Viborg (lige uden for byen)så bor du måske ikke så langt væk, når du kommer i Hvalpsund og Virksund så ofte?

    Pernille: Haven er altså også dejlig, vi trængte bare til at komme lidt til vand og is :)

    Annchen: Vi kunne ikke vente længere, eller det kunne mand og barn ikke, jeg springer isen over :)

    Ida: Uhhh, en drømmeseng. Sådan en må jeg altså eje i år, tror desværre mine planer om en pallesofa på terrassen må vente til næste sommer :)

    Anonym: Jeg bor lige uden for Viborg, så vi har egentlig ikke særkigt langt til hverken Hvalpsund eller Virksund. Dejligt du læser med :)

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder... var sjovt nok også i Virksund for at spise is i søndags, da en veninde havde lyst til at lufte sin fars gamle mini cooper :)

    SvarSlet
  8. Christine Sørine: Ej hvor sjovt, for da vi sad og spise is, så vi en cabriolet og jeg sagde til min mand, at det måtte være dejligt at køre rundt i sådan en i det varme vejr. I det samme kom der en mini cooper kørende og han svarede, at så ville han egentlig heller køre rundt i sådan en :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis cabriolet'en var rød og minicooper'en (pastel/mint)grøn så var det os... :) vi lokkede hendes far med derud så han kørte i den røde. Var første gang jeg var med i en af dem... Det var en herlig tur!

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.