mandag den 14. maj 2012

En weekend

Det har været en weekend som har indeholdt lidt af hvert. Manden min spillede golf...sønnen var afsted til fodbold...vi havde gæster lørdag aften...og datteren og jeg hyggede max, især søndag hvor jeg blev vartet op og krammet og kysset efter alle kunstens regler. Faktisk digtede hun en lille hymne til mig, som blev indsunget på storebrors smartphone og afspillet igen og igen :)

Har taget forskud på en af sommerens yndlingsspiser.

Ny cardi fra cos...anbefales...den er i en super lækker tynd uld/silke kvalitet og har en skøn pasform.

Manden fik lidt ud af alle anstrengelserne på golfbanen :)
Lidt fint til mig fra fra manden min på morsdag.

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud og hvor er du dog heldig at blive forkælet sådan :)

    SvarSlet
  3. Ser skønt ud :)

    Herhjemme bliver der også spurgt efter vandmelon, så jeg må nok hellere snart få indkøbt sådan en :)

    SvarSlet
  4. Det ser ud til weekenden har været perfekt for jer alle!! Er lidt misundelig på vandmelonen :-)
    Hilsen en fast læser

    SvarSlet
  5. Skønne billeder..:) Jeg fik også vandmelon i weekenden - dog ikke så flot rød;)
    Den der cardigan - hvad hedder den? Jeg har nemlig samlet en "lille" bestilling derinde og mangler en fin cardigan.. (hvis den også passer til en mere fyldig udgave;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Anne: Du finder den under knitwear, den hedder "Slanted pocket cardigan" og fås i flere forskellige farver. Min er dark grey og den har en rigtig flot lidt vid pasform og kvaliteten er skøn. Jeg bruger normalt s/m og denne har jeg valgt i s og jeg må bestem ikke få den større. Bare så du får en fornemmelse :) Overvejer den bestemt også i sort.

    SvarSlet
  7. Du har en dejlig blog - glæder mig til at følge dig:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.